پلاتینی: دیگر از بلاتر حمایت نمی‌کنم/ فیفا به هوای تازه نیاز دارد

 

پلاتینی: دیگر از بلاتر حمایت نمی‌کنم/ فیفا به هوای تازه نیاز دارد

رئیس یوفا اعلام کرد که دیگر از رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال حمایت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: پلاتینی: دیگر از بلاتر حمایت نمی‌کنم/ فیفا به هوای تازه نیاز دارد
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس، میشل پلاتینی اعلام کرد که دیگر از سپ بلاتر حمایت نخواهد کرد و برای جانشینی وی نامزد نخواهد شد.

پلاتینی اعلام کرد که زمان آن رسیده که کمی هوای تازه به هیات رئیسه فیفا برسد و گفت که بلاتر باید روی حرف خودش که گفته بود دوباره نامزد نمی‌شود، بایستد.

وی در این باره اظهار داشت: دیگر از او حمایت نمی‌کنم؛ تمام شد. مدت زیادی است که او را می‌شناسم؛ دوستش دارم اما دیگر از طرفداران او برای ریاست فیفا نخواهم بود. در سال 1998 از او حمایت کردم اما در 2014 این کار را نمی‌کنم و در آینده هم این کار را نخواهم کرد. این را به او هم گفتم. فکر می‌کنم فیفا به هوای تازه برای نفس کشیدن نیاز دارد.

وی ادامه داد: او در سال 2011 از ما خواست از او حمایت کنیم و گفت این آخرین بار است که نامزد می‌شود. شاید نامزد شوم اما اگر نامزد شوم یا نشوم به خاطر بلاتر نخواهد بود. تنها دلیل من کاری است که می‌خواهم انجام دهم. تقریبا 60 ساله هستم و نیاز دارم که بدانم به دنبال چه چیزی هستم.

رئیس یوفا خاطرنشان کرد: فقط می‌خواهم مطمئن شوم که به دنبال چه چیزی هستم. من در زندگی‌ام می‌خواستم یک فوتبالیست شوم و توانستم این کار را انجام دهم. می‌خواستم مربی شوم و رئیس کمیته برگزار کننده جام‌جهانی 1998 فرانسه شوم. سپس یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا شدم و حالا بسیار خوشحالم که ریاست یوفا را برعهده دارم اما فیفا مسئولیت مهمی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:47 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.